Skip to content
Știri. Pur și simplu!
  • Publicitate
  • Metropolitan
    • Timişoara
    • Dudeștii Noi
    • Dumbrăviţa
    • Giroc
    • Ghiroda
    • Giarmata
    • Moşniţa Nouă
    • Remetea Mare
    • Săcălaz
    • Şag
    • Sânandrei
    • Sânmihaiu Român
  • Naţional
  • Actualitate
  • Cultură
  • Educație
  • Administrație
  • Eveniment
  • Economie
  • Social
  • Politică
  • Sport
  • Life

Program extins în weekend la Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara

5 aprilie 2024

Administrație Timişoara

Direcția de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara va funcționa cu program extins în acest weekend, pentru a rezolva numărul mare de solicitări cu privire la înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței.

Direcția de Evidență a Persoanelor a adaptat programul de lucru cu publicul pentru rezolvarea rapidă a solicitărilor și pentru a facilita desfășurarea în condiții optime a procesului electoral pentru alegerile autorităților administrației publice locale din data de 9 iunie 2024.

În acest sens, Direcția de Evidență a Persoanelor va primi cereri și va elibera acte de identitate în următoarele zile și ore:

Sâmbătă, 06.04.2024, 09:00 – 13:00

Duminică, 07.04.2024, 09:00 – 13:00

Actele de identitate depuse pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței (viza de flotant) primite la ghișeu până la data de 04.04.2024 vor fi eliberate sâmbătă, 06.04.2024.

Actele de identitate depuse pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței (viza de flotant) primite la ghișeu până la data de 05.04.2024 vor fi eliberate duminică, 07.04.2024.

De asemenea, vor fi eliberate și cărțile de identitate tipărite până la data de 05.04.2024 (pentru cererile care au primit termen de eliberare 05.04.2024).

Cererile se depun fără programare.

Citește și: Remedieri solicitate de primarul Dominic Fritz la lucrarea de pe Calea Bogdăneștilor

Pentru informații suplimentare sau clarificări, vă rugăm să contactați Direcția de Evidență a Persoanelor la adresa de e-mail: evpers@primariatm.ro sau la numerele de telefon: 0256/499359; 0256499476.

Actele de identitate, cărți de identitate, CI, Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara, Primăria Municipiului Timișoara, program, programare

Navigare în articole

Previous: Remedieri solicitate de primarul Dominic Fritz la lucrarea de pe Calea Bogdăneștilor
Next: Începe proiectarea parcării multinivel a Primăriei Timișoara din spate de la Bega

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cele mai noi articole

Florall – Festivalul Artei Florale aduce în Iulius Town Timișoara: un tunel realizat din mii de flori, aranjamente inedite, ateliere de creație pentru copii și adulți, momente artistice și alte surprize

Operațiuni complexe pe șantierul pasajului Solventul, conexiune a zonei de vest cu restul orașului

Universitatea Politehnica Timișoara, locul 1 pe țară în domeniul „Engineering and Computer Science”, în clasamentul academic internațional Scholar GPS

Marilen Pirtea a obţinut un nou mandat de rector al Universității de Vest din Timișoara

Conform Center for World University Rankings (CWUR) 2024, Universitatea de Vest din Timişoara se situează între primele 6.9% universități din lume

Primăria Timișoara a amendat RETIM pentru nerespectarea zilelor de colectare a deșeurilor

Expoziție cu peste 300 de caricaturi și lucrări umoristice pot fi admirate în Iulius Town

Vezi toate știrile

Web design © 2025 zonaTM - Știri. Pur și simplu!